A jelen adatkezelési tájékoztató (a továbbiakban: „Tájékoztató”) célja, hogy az Adatkezelő jogszabályi kötelezettségének eleget téve jelen Tájékoztató keretében tömör, átlátható és közérthető formában tájékoztassa Önt, és a weboldal látogatóit (a továbbiakban: „Felhasználó”) az Adatkezelő által üzemeltetett itmap.hu weboldallal (a továbbiakban: „Weboldal”) összefüggésben
kezelt személyes adatokról;
a tervezet adatkezelés céljáról és jogalapjáról;
a személyes adatok forrásáról és címzettjeiről;
az adatok esetleges továbbításáról;
az adatkezelés időtartamáról; valamint
az érintetteket (Felhasználókat) megillető információs önrendelkezési jogok gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. (jelen Tájékoztató X. és XI. fejezete)
A Weboldal megtekintése személyes adatok megadása nélkül is lehetséges bárki számára.
A lekérési szám csökkentésére használjuk. Ha a Google Analytics Google Tag Manageren keresztül kerül beállításra, akkor a neve: _dc_gtm_.
AMP_TOKEN
Kliens azonosító az AMP Client ID szolgáltatásból.
_gac_
Kampány specifikus információt tartalmaz a felhasználóról. Ha a Google Analytics és a Google Ads fiók össze van kötve, akkor a weboldal olvassa ezt a sütit.
Hotjar süti megnevezése
Funkció
_hjid
Akkor használjuk, amikor az adott felhasználó először látogatja meg az oldalt. Létrehoz egy egyedi azonosítót az adott felhasználóhoz és böngészőhöz.
_hjRecordingLastActivity
A felhasználó olyan tervékenységet folytat az oldalon, amelyet a Hotjar tárol.
_hjUserAttributesHash
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjAbsoluteSessionInProgress
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjFirstSeen
Igen/nem adatokat tárol azzal kapcsolatosan, hogy az adott felhasználó először látogatja-e meg az oldalt.
_hjViewportId
A felhasználó által használt nézetről tárol adatokat.
_hjRecordingEnabled
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
Februárban a Microsoft bemutatta a HoloLens 2-t a világnak. A cég most fogja bejelenti a Microsoft Build-en, hogy a kiterjesztett valóság eszköz a fejlesztők számára elérhetővé válik, az Unreal Engine 4 SDK szoftver támogatása mellett.
Gyakorlatilag, a Microsoft most annak a terméknek a megjelenését fogja bejelenteni, ami a HoloLens 2 Development Edition névre hallgat. Ez az a verziója a HoloLens 2-nek, amellyel kifejezetten a fejlesztőket célozzák meg, hogy felépítsék a szoftverkönyezetet az eszköz körül.
Ennek nagy része az Unreal Engine 4 lesz – az Epic Games vezérigazgatója, Tim Sweeney ígérte meg a rendelkezésre bocsátását, a HoloLens 2 februári bemutatóján, a Mobile World Congress-en. Sweeney rendkívül kritikus volt a Microsoft fejlődési gyakorlatával szemben, így a hozzájárulása igen lényeges.
A Development Edition megszerzéséhez a potenciális vevőknek csatlakozniuk kell a Microsoft Mixed Reality Developer programhoz. Azok, akik már előre megrendelték a sztenderd kiadást, az idei év során, később még megváltoztathatják a rendelésüket.
A Microsoft a fejlesztőktől egyszeri 3500 dolláros díjat számol fel, de bérelni is lehet, havi 99 dolláros áron. A Microsoft 500 dollár értékben Microsoft Azure kreditet ad, valamint ingyenes, három hónapos próbaidőszakot a Unity Pro-hoz és a Unity Pixie Plugin-hoz.
A “sima” HoloLens 2 számos szempontból felülmúlja a négy éve kiadott elődjét
A HoloLens 2 legfőbb fejlesztése egy olyan látómező, amely több mint kétszerese az első generációs HoloLens-ének, körülbelül 2000 pixel jut egy szemre.
Jobban érzékeli a helyiségben lévő valós fizikai tárgyakat. A HoloLens 2 olyan elemeket tartalmaz, mint például az Azure Kinect érzékelő, az ARM processzor vagy a szemkövető érzékelők.
Javult az a mód, ahogyan a felhasználó interakcióba lép a kiterjesztett valóságos „hologramokkal”, beleértve a 10 pontos virtuális „érintés modellt”, valamint azt, hogy a hologramok képesek követni a felhasználót ahelyett, hogy a virtuális tér egy meghatározott részén maradnának. Mindez a Qualcomm Snapdragon 850-en alapul, nagyfelbontású kamerával és nagysebességű 802.11ac vezeték nélküli interfésszel, amely az internethez csatlakoztatja.
A HoloLens 2 könnyebb. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy az elülső része szénszálas anyagból készült, másrészt pedig a már említett Qualcomm Snapdragon 850-es chipnek – utóbbi egyébként az üzemidőn is javított. Az eszközt USB-C-vel is fel tudjuk tölteni.
A Microsoftnak van egy körülbelül 600 fejből (igen, fejből) álló adatbázisa, amely nyomon követi a koponya alakját, a szem mélységét, az orrhíd méretét és relatív helyzetét is. A Ledbetter csapata pedig érzékelőket csatolt az emberek nyakához, hogy mérjék az izomterhelést, és hogy megbizonyosodjon arról, hogy a súlypont megfelelő volt. Ezek következtében pedig sokkal kényelmesebb viselni.
Mesterséges intelligencia, automatizáció, ipar 4.0, térképfejlesztési eljárások, elektronika, mobilfejlesztés. Tudod melyik az a szektor, amely mindezeket lefedi? Sokan...