A jelen adatkezelési tájékoztató (a továbbiakban: „Tájékoztató”) célja, hogy az Adatkezelő jogszabályi kötelezettségének eleget téve jelen Tájékoztató keretében tömör, átlátható és közérthető formában tájékoztassa Önt, és a weboldal látogatóit (a továbbiakban: „Felhasználó”) az Adatkezelő által üzemeltetett itmap.hu weboldallal (a továbbiakban: „Weboldal”) összefüggésben
kezelt személyes adatokról;
a tervezet adatkezelés céljáról és jogalapjáról;
a személyes adatok forrásáról és címzettjeiről;
az adatok esetleges továbbításáról;
az adatkezelés időtartamáról; valamint
az érintetteket (Felhasználókat) megillető információs önrendelkezési jogok gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. (jelen Tájékoztató X. és XI. fejezete)
A Weboldal megtekintése személyes adatok megadása nélkül is lehetséges bárki számára.
A lekérési szám csökkentésére használjuk. Ha a Google Analytics Google Tag Manageren keresztül kerül beállításra, akkor a neve: _dc_gtm_.
AMP_TOKEN
Kliens azonosító az AMP Client ID szolgáltatásból.
_gac_
Kampány specifikus információt tartalmaz a felhasználóról. Ha a Google Analytics és a Google Ads fiók össze van kötve, akkor a weboldal olvassa ezt a sütit.
Hotjar süti megnevezése
Funkció
_hjid
Akkor használjuk, amikor az adott felhasználó először látogatja meg az oldalt. Létrehoz egy egyedi azonosítót az adott felhasználóhoz és böngészőhöz.
_hjRecordingLastActivity
A felhasználó olyan tervékenységet folytat az oldalon, amelyet a Hotjar tárol.
_hjUserAttributesHash
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjAbsoluteSessionInProgress
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjFirstSeen
Igen/nem adatokat tárol azzal kapcsolatosan, hogy az adott felhasználó először látogatja-e meg az oldalt.
_hjViewportId
A felhasználó által használt nézetről tárol adatokat.
_hjRecordingEnabled
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
Az igazán elhivatottak egyre gyakorlatibb felsőoktatási képzésen áshatják bele magukat a témába, emellett a karrierlehetőségek is nagyon szerteágazók a szakmában.
A Microsoft Minecraft: Education Edition-höz immár egy új, béta verziójú Code Builder eszköz is elérhető – ennek segítségével a tanárok játékos formában vezethetik be a gyerekeket a kódolás világába, az igazán tehetséges fiatalok pedig önállóan is elsajátíthatnak alapvető programozási ismereteket.. A Code Builder a játékban egy robotként jelenik meg, aminek a gyerekek olyan kódolást tanító platformokon keresztül adhatnak különböző parancsokat, mint a Tynker, a Scratch, vagy a MakeCode – ezeket a parancsokat pedig a robot végre is hajtja.
A Minecraft: Education Edition tavaly három hónapig ingyen elérhető volt a pedagógusok számára – a programban különböző tematikák köré épülő mintaórákat találhattak a tanárok, ezeken keresztül pedig akár a várostervezés, vagy a környezettudatosság témájáig is eljuthattak a diákjaikkal, vagyis a program sokaknak ismerős lehet.
A Minecraft iskolai felhasználása mellett szerencsére egyre több olyan program létezik, ami azt a célt tűzte ki maga elé, hogy minél fiatalabb korban bevezesse a gyerekeket a programozás világába – nem egy ezek közül kifejezetten a lányokat célozza, hogy az ő érdeklődésüket is felkeltsék a téma iránt és így hosszú távon ők is megtalálják a helyüket a technológiai iparban.
A korai érdeklődést felkeltő és megalapozó játékos módszerek mellett fel kell ismerni, hogy az alap érdeklődést fel tudja ugyan egy-egy ilyen játék kelteni, de ha valaki profi szintre akarja fejleszteni képességeit jó, ha segítséget kér tudásának fejlesztéséhez és folyamatos megújításához. Az IThon.info képzések oldalán a legkülönbözőbb tanfolyamok bemutatásával, igyekszik közelebb hozni és összehasonlíthatóvá tenni a lehetőségeket, emellett folyamatosan bővül az oldalon a munkáltatók részletes bemutatójának listája!
[cegajanlo id=”palyakezdo”] Ti milyen hasonló alkalmazásokat ismertek, amely segít az IT alapismeretejet játékosan megismertetni? Mit lenne jó még bemutatnunk?