A millenniumi generáció munkaerőpiacra áramlásával fokozatosan nő a vállalatokra gyakorolt nyomás, hogy egyre digitálisabbá váljanak. A PwC-felmérése szerint 2025-ig ők a Globális Munkaerő 75% -át alkotják majd. Véleményük szerint a technológiához való hozzáférés hatékonyabbá teszi munkavégzésüket, de láthatóan más generációk is megérezték a változtatás szükségességét. Ennek érdekében egyre több szervezet kezd különböző Digital Transformation Programokba, mellyel céljuk versenyelőnyük fenntartása.
Van egy jó és egy rossz hírünk
Azok a vállalatok, amelyek sikeresen elérték a valódi digitalizálódást, kétszer akkora valószínűséggel érnek el iparági növekedését, jövedelmezőséget és munkavállalói, valamint vevői elégedettséget, mint versenytársaik. Üröm az örömben, hogy ezek a digitális átalakítási projektek 75% -os hibaarányt mutatnak. Ennek oka – többek között - az alacsony munkavállalói részvételben, a változásokkal szembeni kulturális ellenállásban és az erős vezetői szerepvállalás hiányában keresendő.
Digitális transzformáció ≠ technológia?!
Valóban csak egy új technológia bevezetéséről van szó? A tapasztalatok szerint a cégek kevesebb figyelmet fordítanak a KOMMUNIKÁCIÓRA, a TÁMOGATÁSRA és az EMBEREKRE, akik a legfontosabb szereplői az ilyen folyamatoknak. Egy – egy technológia alkalmazása önmagában – emberek nélkül, nem old meg semmit. Az Adobe Future of Work tanulmánya szerint azok az alkalmazottak, akik érzik a cégen belüli technikai változás innovatív és hatékony szelét, 85%- ban azt nyilatkozták, hogy szeretik a munkájukat. Ha tehát sikeres digitális transzformációs projektet szeretnénk, elengedhetetlenül fontos, hogy VONJUK BE munkatársainkat és FOLYAMATOSAN KOMMUNIKÁLJUNK velük.
Elemezz - értelmezz – cselekedj és kommunikálj transzparensen!
A sikeres és érett digitális átalakulás megteremtéséhez elengedhetetlen a szervezeti kultúra, a szervezet viselkedés pszichológiájának és a munkavállalók társadalmi motivációinak megismerése.
Ezzel a céllal született meg az a gamification ideologiájára épülő digitális platform, mely a munkavállalók motiválásában és hatékony bevonásában támogatja a vállalatokat, miközben viselkedési elemzést nyújt. A SelfDrvn alkalmazásával gyorsan és hatékonyan kommunikálhatunk munkatársainkkal, illetve lehetőséget teremt arra is, hogy folyamatos visszajelzést adjunk, elismerjük a kiemelkedő teljesítményeket és együtt ünnepeljük a mérföldköveket – ezzel növelve a munkavállalói szerepvállalást.
A rendszer BI (Business Intelligence) analitikája átfogó képet ad a munkatársak aktivitásáról és bevonódásuk mértékéről. Ez segít bennünket abban, hogy adatokon alapuló döntéseket hozzunk egy-egy stratégiai lépésben.
Gyere el április 12-én a HR Digital Connect-re és ismerd meg megoldásunkat!