A jelen adatkezelési tájékoztató (a továbbiakban: „Tájékoztató”) célja, hogy az Adatkezelő jogszabályi kötelezettségének eleget téve jelen Tájékoztató keretében tömör, átlátható és közérthető formában tájékoztassa Önt, és a weboldal látogatóit (a továbbiakban: „Felhasználó”) az Adatkezelő által üzemeltetett itmap.hu weboldallal (a továbbiakban: „Weboldal”) összefüggésben
kezelt személyes adatokról;
a tervezet adatkezelés céljáról és jogalapjáról;
a személyes adatok forrásáról és címzettjeiről;
az adatok esetleges továbbításáról;
az adatkezelés időtartamáról; valamint
az érintetteket (Felhasználókat) megillető információs önrendelkezési jogok gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. (jelen Tájékoztató X. és XI. fejezete)
A Weboldal megtekintése személyes adatok megadása nélkül is lehetséges bárki számára.
A lekérési szám csökkentésére használjuk. Ha a Google Analytics Google Tag Manageren keresztül kerül beállításra, akkor a neve: _dc_gtm_.
AMP_TOKEN
Kliens azonosító az AMP Client ID szolgáltatásból.
_gac_
Kampány specifikus információt tartalmaz a felhasználóról. Ha a Google Analytics és a Google Ads fiók össze van kötve, akkor a weboldal olvassa ezt a sütit.
Hotjar süti megnevezése
Funkció
_hjid
Akkor használjuk, amikor az adott felhasználó először látogatja meg az oldalt. Létrehoz egy egyedi azonosítót az adott felhasználóhoz és böngészőhöz.
_hjRecordingLastActivity
A felhasználó olyan tervékenységet folytat az oldalon, amelyet a Hotjar tárol.
_hjUserAttributesHash
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjAbsoluteSessionInProgress
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
_hjFirstSeen
Igen/nem adatokat tárol azzal kapcsolatosan, hogy az adott felhasználó először látogatja-e meg az oldalt.
_hjViewportId
A felhasználó által használt nézetről tárol adatokat.
_hjRecordingEnabled
A felhasználók viselkedésének követésére használjuk.
Azt, hogy törődjünk a kollégáinkkal, már kezdetektől fogva fontosnak tartottuk és ez sokáig működött is magától. Amikor átléptük a kb. 20 fős létszámot, azzal szembesültünk, hogy az eddigi informális kapcsolattartás már nem elég, rendszert kell építenünk erre is.
Miért fontos törődni a kollégákkal?
Mindannyian emberek vagyunk, fontos a törődés, megbecsülés, mindenkinek erőt ad a jó szó. Sokan erőn felül teljesítenek, próbálják a céget hatékonyabbá, versenyképesebbé tenni. Az, hogy ez a mostani munkaerőpiacon előnynek számít, csak hab a tortán.
Simon Zoltán, Omixon Biocomputing Kft. ügyvezetője
Miért versenyelőny a törődés?
Mert mindannyian,amikor elfogadunk egy pozíciót, akkor a cég vagy karrierünk miatt tesszük, de amikor otthagyjuk, az legtöbb esetben a főnök miatt van. Egy törődő vezetőt pedig nem szívesen hagyunk ott.
Miért pont stresszkezelés?
A képzési rendszer kiépítésekor készítettünk egy belsőfelmérést a különféle igényeikről és a szakmai tréningek mellett erre volt a legtöbb jelentkező.
Mi győzött meg Titeket, hogy végül belevágjatok?
A programot végző külső partnerünk (Exline Kft.) adott nekünk egy rövid, ámbár lényegretörő stresszkérdőívet, amelyet minden kollégával kitöltettünk.Az adatokból kiderült, amit érzékeltük magunktól is, hogy bizonyos kollégák az átlagosnál feszültebbek, de nem volt információnk ennek a stressznek a mértékéről. Azt is sejtettük, hogy vannak a szervezetben stressz szempontjából „forró” területek, de itt is csak a megérzéseinkre tudtunk hagyatkozni. Az válaszok alapján azonban objektív döntést tudtunk hozni arról, hogy melyik kollégával érdemes foglalkozni, illetve a szervezet mely területein kell beavatkozni.
Hogyan indult maga a stresszkezelő program?
Óvatos duhajok voltunk, hiszen még sosem csináltunk ilyet. Kiválasztottunk egyéni stresszkezelésre három olyan embert, akikről tudtuk, hogy kritikusak, ugyanakkor véleményvezérek a szervezetben. Azt gondoltuk, ha az Exline Kft. szakértője őket meg tudja győzni, akkor bárkit.
[cegajanlo id=”omixon”]
Hol tart most a program?
A próba alapján azt mondhatjuk, hogy teljes a siker. Keretszerződést kötöttünk, és most további négy kollégánk egyéni stresszkezelése folyik. Közülük kettőexpat, hiszen ők különösen ki vannak téve az ilyen típusú nehézségeknek. Állíthatom, hogy azoknak a kollégáknak, akik résztvettek benne, motivációs szintje látványosan megugrott. Pont azt a törődést érzik a program által, amiről az elején beszéltem. Engem pedig vezetőként igen csak jó érzéssel tölt el, hogy gondoskodni tudok róluk.
Amennyiben kíváncsi vagy a cikkben említett stressz kérdőívre, itt kipróbálhatod!
Mezei felhasználóként legtöbbször bele sem gondolunk, milyen komoly informatikai háttere van annak, hogy lényegében bárhonnan, bármikor intézni tudjuk...