Budapesti fejlesztők támogatásával készül csúcsra törni a Falcon

Egyéb Olvasási idő:2 perc

social-media

Coca-Cola, McDonalds, Carlsberg, Toyota és Greenpeace – néhány a világ legértékesebb márkái közül, melyek közösségi média aktivitásuk egységesítéséhez, méréséhez, és hatékonyabbá tételéhez már évek óta a dán székhelyű Falcon.io platformját használják.

A világ egyik legteljeskörűbb közösségi média támogatását nyújtó Falcon.io platform most viszont új babérokra tör, hiszen az elsődlegesen közép- és nagyvállalatoknak nyújtott szolgáltatását a kisvállalatok számára is elérhetővé szeretné tenni.

Magyar vonatkozás

A Falcon.io által elért sikereknek számos magyar vonatkozása is van, amire az egész hazai IT szektor méltán lehet büszke:

  • A 2015-ben alakult hazai iroda munkatársai már számtalan program alfatesztjében vettek részt a Facebookkal, az Instagrammal vagy éppen a legutóbb platformba integrált WhatsApp kapcsán.
  • A Falcon.io domain alapjainak kezeléséért (connection flow) is a cég hazai irodája felel szakmailag.
  • A Site Reliability Engineer (SRE) fejlesztők meghatározó része a magyar fővárosban tevékenykedik.
  • 2020-tól egy átfogó API felépítésért felelős fejlesztő csapatot kezdenek el kialakítani Budapesten, ami jól mutatja a dán anyacég szakmai elismerését a hazai iroda iránt.

Ezért szeretik a Falcon.io-t a felhasználók

A Falcon.io legfőbb előnye, hogy egy platformon belül képes egységesíteni a cégek közösségi média kommunikációval kapcsolatos feladatait.

  • Egy felületen képes kezelni a gazdálkodó szervezetek Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube és WhatsApp kommunikációját.
  • A posztok létrehozásán túl az aktivitás mérésében, elemzésében és hatékonyabbá tételében is segítséget képes nyújtani a felhasználóknak. Sőt, akár az ügyfél egyedi igénye szerint implementált data-mining megoldásokra is képes.
  • A különböző social media oldalakra érkező üzeneteket egy helyen tudják a felhasználók feldolgozni és megválaszolni a Falcon.io platform segítségével.
  • Egyszerűbbé, transzparenssé és gyorsabbá teszi a csapattagok közötti együttműködést, hiszen több felhasználói szint és egyéni jogosultságok definiálására képes, megkönnyítve ezzel az akár több száz fős marketing és ügyfélszolgálati csapatok munkáját.

A Falcon szakmai elkötelezettségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2018-ban saját social media konferenciát rendezett a cég Koppenhágában. A Spark névre keresztelt közösségi média esemény pedig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, felkeltve olyan vállalatok és felhasználók érdeklődését is, mint például a LinkedIn, a Twitter vagy éppen a világ egyik legnagyobb ügynöksége a Wavemaker.

Legtöbbjük a 2019. november 14-i rendezvényre is delegál előadót, amire mintegy 800 szakmabelit várnak a rendezők, a világ összes kontinenséről.

social-media

Az új évtized új kihívása

Az Falcon.io előtt óriási kihívás áll a következő években, hiszen a közép- és nagyvállalati szegmens számára fenntartott értékesítési hálózata mellé, a semmiből kell felépítenie egy kizárólag digitális csatornákra alapozó értékesítési modellt, amely a kisvállalatok és kisvállalkozások számára teszi elérhetővé a szolgáltatásokat.

A Falcon.io kódjai elsődlegesen a közép- és nagyvállalati szegmenset célzó kihívások megoldására íródtak, ezért még a korábbi, előrelátó tervezés ellenére is jelentős erőforrást fog felemészteni az új igények implementációja a rendszerbe.

  • Új, a kisvállalkozói szegmens számára is vonzó árazási modellt kell kifejleszteni.
  • Exponenciálisan növekvő felhasználószám mellett kell garantálni a folyamatos működést és az adatok biztonságát.
  • Tovább kell bontani a meglévő termékeket, hogy a felhasználók a legköltséghatékonyabban tudjanak funkciókat választani a platformon belül.
  • A jelenlegi felhasználói felületnél is átláthatóbb és egyszerűbb kezelőfelületet kell biztosítani, hogy ne csak a profi szakemberek, hanem akár szabadúszó marketingesek vagy marketing asszisztensek is gyorsan elsajátíthassák a platform használatát a jövőben.

A jelenlegi nemzetközi ügyfélkörének is szállítani kell az újdonságokat, hiszen a digitális ügyfélkapcsolattartás, tartalomgyártás, és hirdetés egyre nagyobb szeletet szakít ki a marketingtortából, az ügyfelek igénye pedig folyamatosan nő az automatizált, magas transzparenciával rendelkező megoldások iránt.

Kiket keres a Falcon.io?

A Falcon a következő években a szektor dinamikus növekedésére számít, ezért az összes fejlesztőiroda nyitott az új jelentkezők fogadására. A kiváló munkakörnyezetet a cég skandináv kultúrája garantálja, ami mellé megfelelő morális- és anyagi megbecsülés is jár.

Olyan valódi mérnöki szemlélettel rendelkező informatikusokat várnak a vállalathoz, akik nem csupán kódolni tudnak, hanem önállóan is képesek lebontani a feladatot, definiálni a kihívásokat és felvázolni a saját megoldási javaslatukat.

A nemzetközi projektek miatt elvárt a folyékony angol nyelvtudás és a legalább 1-2 éves releváns munkatapasztalat, bár a toborzás során a szakmai kompetenciák és a gondolkodásmód számítanak a legfontosabb kiválasztási szempontoknak.